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アイテム
スポーツ・ビジネスにおけるマーケティングに関する一考察
https://doi.org/10.15093/0000000086
https://doi.org/10.15093/00000000867987813a-40a8-4a52-9f9a-d9e570164fc3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2016-08-04 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | スポーツ・ビジネスにおけるマーケティングに関する一考察 | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Study for Sport Marketing of Sport Business | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Sports business | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Marketing | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Sports Marketing | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.15093/0000000086 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
長野, 史尚
× 長野, 史尚× |
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著者(英) | ||||||
姓名 | Fumihisa NAGANO | |||||
言語 | en | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | The purpose of this research is to consider sports marketing systematically and notionally which has not given a clear definition yet.And hereafter it is necessary for us to establish “customer satisfaction type business model” for the further development of sports business.Sports marketing has a strong aspect of social marketing.In the process of service management in sports, the establishment of organizational culture is called for strongly. And for it we have to consider ethical, public and social aspects with highprincipled idea for sports and true customer orientation. |
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言語 | en | |||||
書誌情報 |
ja : 九州共立大学研究紀要 en : Study journal of Kyushu Kyoritsu University 巻 3, 号 1, p. 11-19, 発行日 2012-09-30 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 九州共立大学 | |||||
言語 | ja | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 21860483 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12533413 | |||||
論文ID(NAID) | ||||||
識別子タイプ | NAID | |||||
関連識別子 | 40019489751 |